Pielgrzymka do Włoch

Dnia 3 września 2017r. grupa wychowanków „Domu Ojca Gwidona” pod opieką siostry Dyrektor Dobromiły oraz siostry Walerii wyruszyła na pielgrzymkę do Włoch. Podróż autokarowa przez Austrię i Czechy trwała kilkanaście godzin ale było warto. Dzieci zwiedziły gotycką architekturę Wenecką, przeszły przez Most Rialto, płynęły tramwajem wodnym po Lagunie Weneckiej kanałem Grande do Placu Św. Marka. Dotarły również do najstarszej Republiki świata - San Marino, były na Monte Titiano, Gatteo, gdzie spacerowały po mieście oglądając…

Piłkarska niespodzianka

Dziś spotkała nas ogromna niespodzianka. Niezapowiedzianie odwiedził nas pan Mariusz Zyngier wraz z wolontariuszami z Zespołu Szkół w Połańcu pod opieką pani Gosi Walczyk, a z nimi pan Marcin Kaczmarczyk - dyrektor Departamentu Sportu dla Wszystkich w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Jak sie okazało, dzięki pomysłowi, uprzejmości i staraniom Pana Marcina Kaczmarczyka, sprzyjającym decyzjom władz Ministerstwa (podziękowania dla Pana Ministra Witolda Bańki) oraz władz PZPN, dzieci otrzymały wspaniałe prezenty. Ponad…

KIBICUJEMY NAJLEPSZYM SIATKARZOM EUROPY

Dzięki uprzejmości PZPS i ufundowaniu biletów na Mistrzostwa Europy w piłce siatkowej (Kraków Arena: Rosja,Bułgaria, Słowenia, Hiszpania) wychowankowie Domu Ojca Gwidona z Pacanowa mogli uczestniczyć w najważniejszej w bieżącym roku imprezie sportowej w naszym kraju. Fantastyczna zabawa, radość i emocje, kóre towarzyszyły dzieciom długo nie dadzą o sobie zapomnieć. Serdeczne podziękowania kierujemy dla władz Polskiego Związku Piłki Siatkowej za ufundowanie biletów.  Specjalne podziękowania dla Pani Karoliny Kaczmarczyk…

Wakacje 2017 Warszawa - Nieporęt

Nadeszły wakacje! Pierwszą połowę lipca spędziliśmy w Nieporęcie pod Warszawą. Słoneczne dni spędzaliśmy nad Jeziorem Zegrzyńskim, opalając się, grając w piłkę i kąpiąc się. Kiedy mogliśmy udawaliśmy się do Warszawy aby poznać nowe miejsca i przypomnieć sobie stare, które już widzieliśmy. Obejrzeliśmy tegoroczny pokaz w Multimedialnym Parku Fontann oraz film w Narodowym Instytucie Audiowizualnym. Ponownie odwiedziliśmy Łazienki i Stare Miasto. Wielkim przeżyciem była wizyta w Muzeum Katyńskim. W tym roku udało się nam…

Bieszczadzka Podróż Marzeń

Tego lata, Szkolne Koło Wolontariatu Zespołu Szkół w Połańcu, prowadzone przez pedagoga p. Małgorzatę Walczyk-Konat zorganizowało nam fantastyczną dwudniową podróż w Bieszczady. Pierwszego dnia dzieci miały okazję zobaczyć jezioro Myczkowskie oraz Zalew Soliński. Pospacerowały po zaporze, a następnie ruszyły w godzinny rejs statkiem po zbiorniku. Prócz wodnych atrakcji wycieczkowicze odwiedzili Park Miniatur Sakralnych w Myczkowcach, w którym obejrzeć można aż 140 miniatur cerkwi z terenów południowo-wschodniej Polski,…